logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم آدیپوروش Adipurush 2023

فیلم آدیپوروش Adipurush 2023 (2023)

Adipurush

ژانرها:
مدت زمان: 179 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم آدیپوروش 2023 هفت هزار سال پیش، پادشاه ایودیا، راگاوا (با بازی پرابهاس)، با کمک ارتش خود به جزیره لانکا سفر می‌کند تا همسرش جاناکی (با بازی کریتی سانون) را که توسط پادشاه شرور لانکا، لانکش (با بازی سیف علی خان) ربوده شده، نجات دهد اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم آدیپوروش Adipurush 2023

  • زبان: هندی، تلوگو، تامیل، مالایالام، کانادا
  • نویسنده: Manoj Muntashir, Om Raut

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

فیلم آدیپوروش 2023 هفت هزار سال پیش، پادشاه ایودیا، راگاوا (با بازی پرابهاس)، با کمک ارتش خود به جزیره لانکا سفر می‌کند تا همسرش جاناکی (با بازی کریتی سانون) را که توسط پادشاه شرور لانکا، لانکش (با بازی سیف علی خان) ربوده شده، نجات دهد اما…

درباره فیلم

فیلم آدیپوروش محصول سال 2023 کشور هندوستن به کارگردانی ام راوت و نویسندگی داستان و فیلمنامه ام راوت و منوج منتشیر که به صورت مشترکا ساخت این فیلم سینمایی تاریخی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که از سری تولیدات مشترک سه کمپانی فیلمسازی به نام های RKB Creative و Retrophiles و T-Series Films می باشد در تاریخ 16 ژوئن 2023 در کشور هندوستان با بودجه 84 میلیون دلاری به تولید و پخش رسید. بر خلاف تبلیغات گسترده در هندوستان برای این فیلم سینمایی توسط کمپانی AA Films، با استقبال خوبی از سمت مخاطبان و منتقدین روبرو نشد و نتوانست فروش قابل توجهی را به دست آورد. این فیلم در مجموع اکران خود در کشور هندوستان به فروش 53 میلیون دلاری نیز دست یافت و تبدیل به یکی از فیلم های شکست خورده سال 2023 در کشور هندوستان گردید.در این فیلم سینمایی هنرپیشگانی چون کریتی سانون، پرابهاس، سیف علی خان، دودوتا ناگه، سانی سینگ، واتسال شث، تروپتی تورادمال، شیوانگی شارما به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.