logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
انیمیشن هالووین کوری کارسون ۲۰۲۰ A Go! Go! Cory Carson Halloween

انیمیشن هالووین کوری کارسون ۲۰۲۰ A Go! Go! Cory Carson Halloween (2020)

A Go! Go! Cory Carson Halloween

ژانرها:
مدت زمان: 24 دقیقه کشور: رده سنی:

در انیمیشن هالووین کوری کارسون A Go Go Cory Carson Halloween 2020 هالووین فرا رسیده و کوری، کریسی و فردی به دنبال آبنبات‌ها و شکلات‌هایی بزرگ و غول پیکر هستند. اما آیا این خوراکی‌های خوشمزه ارزش سفر به بخش ترسناک شهر را دارد؟

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tone Thyne, Alex Woo, Tyler Hendrix

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

در انیمیشن هالووین کوری کارسون A Go Go Cory Carson Halloween 2020 هالووین فرا رسیده و کوری، کریسی و فردی به دنبال آبنبات‌ها و شکلات‌هایی بزرگ و غول پیکر هستند. اما آیا این خوراکی‌های خوشمزه ارزش سفر به بخش ترسناک شهر را دارد؟

درباره فیلم

انیمیشن هالووین کوری کارسون، یه هالووین به سبک کوری کارسون یا ماجراهای کوری کارسون در هالووین (A Go! Go! Cory Carson Halloween) که با عنوان (A Toot-Toot Cory Carson Halloween) نیز شناخته می‌شود، کارتونی کوتاه، ماجراجویی، ترسناک، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک استنلی مور و الکس وو (Stanley Moore و Alex Woo) محصول کشور آمریکا است که در سال 2020 میلادی توسط کمپانی Netflix تولید شد؛ فیلمنامه انیمیشن هالووین کوری کارسون را نیز تون تاین، الکس وو، تایلر هندریکس، وینسنت لاو و دیوید اوکس به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرمندانی همچون الن سی لیم، الا جوی بالستروس، مایسی بنسون، اسمیت فورمن، کری گوجانسن، تایلر هندریکس، ان کندریک، پل کیلام، استنلی مور، تایلر هندریکس، جیمی اولیا، جیم کاپویانکو، فایفر چستین، پادن اندروز و غیره در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند؛ انیمیشن هالووین کوری کارسون اولین بار در تاریخ 2 اکتبر سال 2020 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، روسیه، دانمارک، هنگ کنگ، آفریقای جنوبی، اندونزی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی انیمیشن هالووین کوری کارسون را تیم هان برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از رایان شور می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط گرگ نولز انجام شده است؛ در این انیمیشن، کوری، کریسی و فردی به دنبال شکلات‌هایی غول‌پیکر برای هالووین هستند؛ اما آیا این شکلات‌ها ارزش رفتن به یک ماجراجویی خطرناک در قسمت ترسناک و روح‌زده شهر را دارد؟

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.