logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم مردستان Manodrome 2023

فیلم مردستان Manodrome 2023 (2023)

Manodrome

ژانرها:
مدت زمان: 95 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم مردستان 2023 رالفی یک راننده تاکسی اینترنتی و بدنساز است که وارد یک فرقه مرموز از مردان آزادی‌خواه می‌شود. اما زمانی که امیال سرکوب شده الفی نمایان می‌شوند، او کنترل خود را بر واقعیت از دست داده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
4.8 /10
53/100
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم مردستان Manodrome 2023

  • جوایز: 4 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Trengove

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

فیلم مردستان 2023 رالفی یک راننده تاکسی اینترنتی و بدنساز است که وارد یک فرقه مرموز از مردان آزادی‌خواه می‌شود. اما زمانی که امیال سرکوب شده الفی نمایان می‌شوند، او کنترل خود را بر واقعیت از دست داده و…

درباره فیلم

فیلم سینمایی مردستان محصول سال 2023 کشور امریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جان ترنگوو، این فیلم سینمایی چهارمین تجربه کارگردانی جان ترنگوو در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی و بلند به شمار می رود او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2006 با ساخت سریال نیز اغاز نموده ست تا کنون فیلم های کوتاه و سریال های متعددی را برای شبکه هی تلویزیونی نیز کارگردانی نموده است و در سال 2023 چهارمین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان Manodrome منتشر نموده است که داستان آن در ژانر درام و هیجان انگیز روایت میشود. این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری سه استدیو فیلمسازی به نام های Capstone Studios و Felix Culpa و Liminal Content به تولید رسیده است در تاریخ 17 نوامبر 2023 نیز منتشر گردید که نقش های کلیدی این فیلم را بازیگرانی چون آدرین برودی، جسی آیزنبرگ، اودسا یانگ، اتان سوپلی، اوان یونیگکایت ایفا نموده اند.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.