logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم سرقت Lift 2024

فیلم سرقت Lift 2024 (2024)

Lift

ژانرها:
مدت زمان: 104 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم سرقت 2024 یک دزد حرفه‌ای به نام سایروس (با بازی کوین هارت) با نامزد سابق خود متحد می‌شود تا 100 میلیون دلار شمش طلا را از یک هواپیمای مسافربری سرقت کنند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سرقت Lift 2024

  • زبان: انگلیسی، ایتالیایی
  • نویسنده: Daniel Kunka

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

فیلم سرقت 2024 یک دزد حرفه‌ای به نام سایروس (با بازی کوین هارت) با نامزد سابق خود متحد می‌شود تا 100 میلیون دلار شمش طلا را از یک هواپیمای مسافربری سرقت کنند اما…

درباره فیلم

فیلم سینمایی سرقت محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی اف. گری گری و نویسندگی داستان و فیلمنامه دانیل کانکا، این فیلم سینمایی پنجاه و چهارمین تجربه کارگردانی اف. گری گری در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی و بلند به شمار می رود، او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 1991 با ساخت موزیک ویدئو نیز اغاز نموده است در سال 2024 جدیدترین ساخته خود را که یک اکشن کمدی نیز می باشد با عنوان Lift نیز منتشر نمود که سرمایه گذاری و تولید این فیلم سینمایی نیز بر عهده سه استدیو فیلمسازی به نام های 6th & Idaho Productions و Genre Films و Genre Pictures می باشد و در آن هنرمندان مطرحی همچون کوین هارت، گوگو امبتا-را، سم ورثینگتون، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربیرو، بیلی مگنوسن، یون جی کیم به ایفای نقش خود در جدیدترین ساخته اف. گری گری به نام سرفت پرداخته اند.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.