logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
انیمیشن قرار کارل Carl’s Date 2023

انیمیشن قرار کارل Carl’s Date 2023 (2023)

Carl's Date

ژانرها:
مدت زمان: 8 دقیقه کشور: رده سنی:

انیمیشن قرار کارل 2023 داستان در مورد کارل فردریکسون با بی علاقگی قبول می کند با خانمی به سر قرار برود، اما اصلا نمی داند قرار گذاشتن این روزها چگونه است. سگ مهربانش داگ برای آرام کردن اضطراب او به او توصیه هایی می کند که البته باید سگ باشد تا به دردش بخورد!

رضایت کاربران
100% (1 رای)
ستارگان:
Ed Asner Bob Peterson
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود انیمیشن قرار کارل Carls Date 2023

  • زبان: انگلیسی، روسی
  • نویسنده: Bob Peterson, Pete Docter

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

انیمیشن قرار کارل 2023 داستان در مورد کارل فردریکسون با بی علاقگی قبول می کند با خانمی به سر قرار برود، اما اصلا نمی داند قرار گذاشتن این روزها چگونه است. سگ مهربانش داگ برای آرام کردن اضطراب او به او توصیه هایی می کند که البته باید سگ باشد تا به دردش بخورد!

درباره فیلم

انیمیشن کوتاه قرار کارل (Carl’s Date) یک انیمیشن کمدی-درام محصول سال 2023 است که توسط استودیو پیکسار ساخته شده‌است. این انیمیشن یک اسپین‌آف از انیمیشن Up (2009) است و داستان کارل فردریکسون، شخصیت اصلی آن انیمیشن را دنبال می‌کند.در این انیمیشن، کارل که حالا یک پیرمرد تنها است، با یک خانم به نام امی آشنا می‌شود. امی یک زن مهربان و دلسوز است که به کارل کمک می‌کند تا دوباره به زندگی امیدوار شود. کارل و امی با هم به یک قرار ملاقات می‌روند که با اتفاقات غیرمنتظره‌ای همراه است.امید و دوستی: یکی از موضوعات اصلی انیمیشن قرار کارل، اهمیت امید و دوستی در زندگی است. کارل پس از مرگ همسرش، امیدش به زندگی را از دست داده است. اما آشنایی با امی به او کمک می‌کند تا دوباره به زندگی امیدوار شود. امی نیز به کارل کمک می‌کند تا دوستان جدیدی پیدا کند و زندگی جدیدی را آغاز کند.پیر شدن: یکی دیگر از موضوعات اصلی انیمیشن قرار کارل، پیر شدن است. کارل یک پیرمرد است و با چالش‌های پیری مانند تنهایی و بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. اما او با روحیه‌ای قوی و امید به آینده، این چالش‌ها را پشت سر می‌گذارد.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.