logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
انیمیشن تایتان های نوجوان Teen Titans: The Judas Contract 2017

انیمیشن تایتان های نوجوان Teen Titans: The Judas Contract 2017 (2017)

Teen Titans: The Judas Contract

ژانرها:
مدت زمان: 84 دقیقه کشور: رده سنی:

تارا مارکوو دختری عجیب و قدرتمند می باشد که قدرت های بسیاری در دست دارد ، او می تواند زمین و تمام سنگ ها را کنترل کند . این قدرت به او این اجازه را می دهد که به عنوان یکی از اعضای جدید گروه تایتان‌های نوجوان وارد شود اما رازهای بسیاری حول این شخصیت و اهداف او وجود دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود انیمیشن Teen Titans The Judas Contract 2017

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی
  • نویسنده: Ernie Altbacker, Marv Wolfman (comic book), George Pérez (comic book), Arnold Drake (Beast Boy created by), Bob Rozakis (Bumblebee created by), Jose Delbo (Bumblebee created by), Marv Wolfman (Raven, Starfire, Nightwing, Terra, Brother Blood, Deathstroke & Mother Mayhem created by), George Pérez (Raven, Starfire, Nightwing, Terra, Brother Blood, Deathstroke & Mother Mayhem created by)

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

تارا مارکوو دختری عجیب و قدرتمند می باشد که قدرت های بسیاری در دست دارد ، او می تواند زمین و تمام سنگ ها را کنترل کند . این قدرت به او این اجازه را می دهد که به عنوان یکی از اعضای جدید گروه تایتان‌های نوجوان وارد شود اما رازهای بسیاری حول این شخصیت و اهداف او وجود دارد.

درباره فیلم

انیمیشن Teen Titans: The Judas Contract (تایتان‌های نوجوان: پیمان یهودا) یک فیلم انیمیشن ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال 2017 منتشر شد. این فیلم بر اساس یک داستان کلاسیک از کمیک‌های تایتان‌های نوجوان ساخته شده است.داستان فیلم در مورد یک نوجوان به نام تارا مارکوف است که به تیم تایتان‌های نوجوان می‌پیوندد. اما تارا در واقع یک جاسوس برای دث استروک، یک تبهکار خطرناک، است. دث استروک قصد دارد از تارا برای نفوذ به تیم تایتان‌های نوجوان و نابودی آنها استفاده کند. تارا در ابتدا موفق می‌شود تایتان‌ها را فریب دهد، اما در نهایت رابین، رهبر تیم، هویت واقعی او را کشف می‌کند. تایتان‌ها باید با تارا و دث استروک مبارزه کنند تا از نابودی جلوگیری کنند.این فیلم دارای داستانی جذاب و پرتنش است که شامل عناصری از خیانت، جاسوسی و اکشن است. شخصیت‌های فیلم نیز دوست‌داشتنی و قابل‌ارتباط هستند. انیمیشن Teen Titans: The Judas Contract یک فیلم خوب و ارزشمند است که طرفداران تایتان‌های نوجوان و انیمیشن‌های ابرقهرمانی را راضی خواهد کرد.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.