logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles 2023

فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles 2023 (2023)

The Expendables 4

ژانرها:
مدت زمان: 103 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان فیلم خارجی بی مصرف ها 4 2023 گروه بی‌مصرف‌ها ماموریت جدیدی را آغاز می‌کنند تا جلوی یک سازمان تروریستی که کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق می‌کند، بگیرند، اما این ماموریت منجر به آغاز یک جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles 2023

  • جوایز: 2 برنده و 7 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، عربی، تایلندی، ویتنامی، بلغاری، اسپانیایی
  • نویسنده: Kurt Wimmer, Tad Daggerhart, Max Adams

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

داستان فیلم خارجی بی مصرف ها 4 2023 گروه بی‌مصرف‌ها ماموریت جدیدی را آغاز می‌کنند تا جلوی یک سازمان تروریستی که کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق می‌کند، بگیرند، اما این ماموریت منجر به آغاز یک جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده ...

درباره فیلم

فیلم سینمایی و اکشن بی مصرف ها 4 محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی اسکات وا و نویسندگی داستان و فیلمنامه کرت ویمر، تاد داگرهارت، مکس آدامز، اسپنسر کوهن و دیو کالاهام که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن و هیجان انگیز بی مصرف ها می باشد که پخش و ساخت آن نیز از سال 2010 با کارگردانی و نویسندگی سیلوستر استالونه نیز اغاز شد و استالونه تنها در قسمت اول از سری فیلم های The Expendables تنها کارگردانی آن را بر عهده داشته است و در مابقی قسمت ها ترجیح داده است که تنها نویسندگی داستان را عهده دارد باشد اما در قسمت چهارم استالونه تنها در قالب یک بازیگر ظهر شده است و هیچ یک از بخش های نویسندگی و کارگردانی را عهده دار نبوده است.مجموعه فیلم های بی مصرف ها که پخش ن نیز از سال 2010 آغاز گردید توانست با فروش شگفت انگیز خود در سینما و ویدئو خانگی این مجموعه را به به ساخت سوم و چهارم برساند و حال پس از گذشت بیش از 13 سال از سال قسمت اول این فیلم، کمپانی های Campbell Grobman Films و Media Capital Technologies و Millennium Films ساخت قسمت چهار این فیلم را با بودجه بیش از 100 میلیون دلاری نیز بر عهده داشته اند. در این مجموعه جیسون استاتهام علاوه بر بازی در یکی از نقش های مهم و کلیدی، تهیه کنندگی بی مصرف ها 4 را نیز عهده دارد می باشد.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.