logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
سریال آگاتا تمام مدت Agatha All Along 2024

سریال آگاتا تمام مدت Agatha All Along 2024 (2024–)

Agatha All Along

ژانرها:
مدت زمان: 40 کشور: رده سنی:

آگاتا هارکنس طلسم شده به لطف کمک یک نوجوان آزادی را دوباره به دست می آورد. او که مجذوب درخواست او شده است، برای بازپس گیری قدرت های خود و کشف انگیزه های نوجوان، وارد محاکمه های جاده جادوگران می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود سریال آگاتا تمام مدت Agatha All Along 2024

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jac Schaeffer

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان سریال

آگاتا هارکنس طلسم شده به لطف کمک یک نوجوان آزادی را دوباره به دست می آورد. او که مجذوب درخواست او شده است، برای بازپس گیری قدرت های خود و کشف انگیزه های نوجوان، وارد محاکمه های جاده جادوگران می شود.

درباره سریال

سریال "Agatha All Along" که در سپتامبر ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، اسپین‌آفی از سریال محبوب وانداویژن است.این سریال داستان آگاتا هارکنس (با بازی کاترین هان) را پس از اتفاقات وانداویژن دنبال می‌کند.در این سریال، آگاتا که تحت تأثیر جادوی واندا ماکسیموف بوده، از طلسم آزاد می‌شود ولی متوجه می‌شود که قدرت‌هایش از دست رفته‌اند و به دنبال راهی برای بازپس‌گیری آن‌هاست. آگاتا که تحت تأثیر جادوی واندا ماکسیموف بوده، از طلسم آزاد می‌شود ولی متوجه می‌شود که قدرت‌هایش از دست رفته‌اند و به دنبال راهی برای بازپس‌گیری آن‌هاست.داستان از جایی شروع می‌شود که یک نوجوان مرموز به آگاتا کمک می‌کند تا از طلسم نجات پیدا کند. این نوجوان از او درخواست می‌کند که او را در سفری جادویی به نام "مسیر جادوگران" همراهی کند.آگاتا در تلاش برای بازیابی قدرت‌های خود، با گروهی از جادوگران تشکیل یک انجمن می‌دهد و به همراه آن‌ها وارد این مسیر خطرناک می‌شود​.بازیگران سریال شامل پتی لوپون، آبری پلازا و چندین چهره آشنا از وانداویژن هستند که داستانی هیجان‌انگیز از جادو، قدرت، و ماجراجویی را روایت می‌کنند.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.