logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم سرگرد گروم بازی Major Grom: The Game 2024

فیلم سرگرد گروم بازی Major Grom: The Game 2024 (2024)

Major Grom: The Game

ژانرها:
مدت زمان: 168 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان یک کارآگاه به نام گرو را دنبال می‌کند که در یک شهر بزرگ و پرچالش مشغول به کار است. او به دنبال کشف یک توطئه بزرگ است که توسط یک بازی ویدیویی مرموز هدایت می‌شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان را به انجام اقدامات خطرناک و .....

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سرگرد گروم بازی Major Grom The Game 2024

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: روسی
  • نویسنده: Artyom Gabrelyanov, Ekaterina Krasner, Nikolay Shishkin

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

داستان یک کارآگاه به نام گرو را دنبال می‌کند که در یک شهر بزرگ و پرچالش مشغول به کار است. او به دنبال کشف یک توطئه بزرگ است که توسط یک بازی ویدیویی مرموز هدایت می‌شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان را به انجام اقدامات خطرناک و .....

درباره فیلم

Major Grom: The Game که در سال 2024 منتشر شد، یک فیلم اکشن و ماجراجویانه است که به دنباله‌ی فیلم Major Grom: Plague Doctor (2021) محسوب می‌شود. این فیلم برگرفته از مجموعه کمیک‌های روسی با همین نام است که توسط Bubble Comics منتشر شده است.عوامل اصلی فیلم: کارگردان: اولگ تروفیم (Oleg Trofim)، که کارگردانی فیلم اول را نیز بر عهده داشت. نویسندگان: آرتم گابریلین و ولادیمیر بسنوف. بازیگران: تیخون ژیزنوف در نقش سرگرد ایگور گرو، کارآگاه سرسخت و قهرمان اصلی. لیوبوف آکسینسکا در نقش یولیا، یکی از شخصیت‌های کلیدی در کنار گرو. الکسی مکلاکو در نقش سرگئی رازوموفسکی، یکی از دشمنان اصلی در داستان. سرگئی گوروشکو و الکساندر ستپانوف از دیگر بازیگران فیلم هستند.Major Grom: The Game که در سال 2024 منتشر شد، یک فیلم اکشن و ماجراجویانه است که به دنباله‌ی فیلم Major Grom: Plague Doctor (2021) محسوب می‌شود. این فیلم برگرفته از مجموعه کمیک‌های روسی با همین نام است که توسط Bubble Comics منتشر شده است.عوامل اصلی فیلم: کارگردان: اولگ تروفیم (Oleg Trofim)، که کارگردانی فیلم اول را نیز بر عهده داشت. نویسندگان: آرتم گابریلین و ولادیمیر بسنوف. بازیگران: تیخون ژیزنوف در نقش سرگرد ایگور گرو، کارآگاه سرسخت و قهرمان اصلی. لیوبوف آکسینسکا در نقش یولیا، یکی از شخصیت‌های کلیدی در کنار گرو. الکسی مکلاکو در نقش سرگئی رازوموفسکی، یکی از دشمنان اصلی در داستان. سرگئی گوروشکو و الکساندر ستپانوف از دیگر بازیگران فیلم هستند. داستان: در این دنباله، سرگرد ایگور گرو باید با تهدیدی تازه و خطرناک روبرو شود که از طریق یک بازی ویدیویی مرموز وارد جامعه شده است. بازیکنان این بازی درگیر جنایات واقعی می‌شوند و گرو وظیفه دارد تا جلوی این بازی و طراحان آن را بگیرد. فیلم با ترکیبی از اکشن، هیجان و فناوری مدرن، فضای جالبی را به تصویر می‌کشد.ویژگی‌ها: ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی-تخیلی کشور تولید: روسیه موسیقی: موسیقی فیلم با تم اکشن و هیجان توسط آهنگسازان مطرح طراحی شده است. انتشار: سال 2024 فیلم همچون نسخه قبلی خود به تم‌های اکشن و کارآگاهی پرداخته و در عین حال با موضوعات مربوط به دنیای مجازی و بازی‌های ویدیویی ترکیب شده است.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.