logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم راهی برای بالا رفتن نیست No Way Up 2024

فیلم راهی برای بالا رفتن نیست No Way Up 2024 (2024)

No Way Up

ژانرها:
مدت زمان: 90 دقیقه کشور: رده سنی:

وقتی هواپیمایی که آنها با آن سفر می کنند در اقیانوس آرام سقوط می کند، شخصیت هایی با پس زمینه های مختلف کنار هم قرار می گیرند. با تمام شدن ذخایر هوا و سرازیر شدن خطرات از همه جا، یک مبارزه کابوس‌آمیز برای بقا رخ می‌دهد...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم راهی برای بالا رفتن نیست No Way Up 2024

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Andy Mayson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

وقتی هواپیمایی که آنها با آن سفر می کنند در اقیانوس آرام سقوط می کند، شخصیت هایی با پس زمینه های مختلف کنار هم قرار می گیرند. با تمام شدن ذخایر هوا و سرازیر شدن خطرات از همه جا، یک مبارزه کابوس‌آمیز برای بقا رخ می‌دهد...

درباره فیلم

«No Way Up» (راهی به بالا نیست) یک فیلم هیجان‌انگیز و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۴ است. داستان فیلم حول یک فاجعه‌ی هوایی می‌چرخد که در آن گروهی از مسافران و خدمه‌ی یک هواپیما پس از یک سانحه‌ی شدید، در حالی که هواپیما به سمت اقیانوس سقوط می‌کند، در تلاش برای زنده ماندن هستند. این گروه که در اعماق آسمان گرفتار شده‌اند، باید با یکدیگر همکاری کنند تا راهی برای نجات پیدا کنند، در حالی که با مشکلاتی مانند کمبود اکسیژن، جراحات، و استرس ناشی از موقعیت خطرناک دست‌وپنجه نرم می‌کنند. فیلم ترکیبی از بقا و هیجان است و فضایی پرتنش و پر از غافلگیری‌های غیرمنتظره را ارائه می‌دهد. روابط انسانی، تعاملات و تصمیمات دشوار شخصیت‌ها در طول فیلم بررسی می‌شود، به خصوص زمانی که زندگی همه‌ی آن‌ها به همکاری متقابل وابسته است. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به کولا بوکینی و فیل دیویس اشاره کرد. فیلم توسط کلمن مورفی کارگردانی شده است.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.