logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم دوستان ما Our Friend 2019

فیلم دوستان ما Our Friend 2019 (2019)

Our Friend

ژانرها:
مدت زمان: 124 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پس از دریافت اخبار تغییر دهنده زندگی، یک زوج حمایت غیرمنتظره ای از بهترین دوست خود پیدا می کنند، که زندگی خود را به حالت تعلیق در می آورد و به خانه خانوادگی آنها نقل مکان می کند و تأثیری بسیار بیشتر و عمیق تر از هر کسی می گذارد...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.3 /10
57
86
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم دوستان ما Our Friend 2019

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Brad Ingelsby, Matthew Teague

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهید؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

پس از دریافت اخبار تغییر دهنده زندگی، یک زوج حمایت غیرمنتظره ای از بهترین دوست خود پیدا می کنند، که زندگی خود را به حالت تعلیق در می آورد و به خانه خانوادگی آنها نقل مکان می کند و تأثیری بسیار بیشتر و عمیق تر از هر کسی می گذارد...

درباره فیلم

«Our Friend» (دوست ما) فیلمی درام محصول سال ۲۰۱۹ است که داستانی تأثیرگذار و احساسی درباره‌ی دوستی، عشق، و فداکاری را روایت می‌کند. این فیلم به کارگردانی گابریلا کاوپرتویت و بر اساس مقاله‌ای واقعی در مجله Esquire ساخته شده که داستان زندگی نیکول تگو (با بازی داکوتا جانسون) و همسرش مت تگو (با بازی کیسی افلک) را بازگو می‌کند. داستان فیلم حول نیکول، زنی که به سرطان مبتلا شده و در مراحل پایانی زندگی خود قرار دارد، و همسرش مت می‌چرخد که در مواجهه با شرایط سخت بیماری و پرستاری از همسرش تحت فشار قرار گرفته است. دوست صمیمی آن‌ها دین (با بازی جیسون سیگل)، تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را کنار بگذارد و برای حمایت از آن‌ها به شهر کوچکشان نقل مکان کند. حضور دین به مت و نیکول کمک می‌کند تا با مشکلات زندگی‌شان بهتر کنار بیایند. فیلم «Our Friend» نگاهی صمیمانه به مفهوم دوستی دارد و نشان می‌دهد که چگونه حمایت و فداکاری یک دوست می‌تواند در دشوارترین لحظات زندگی کمک‌کننده باشد. داستان فیلم هم دربارهٔ غم و اندوه است و هم دربارهٔ قدرت روابط انسانی که در مواجهه با چالش‌های بزرگ زندگی تقویت می‌شود. این فیلم با بازی‌های احساسی و تاثیرگذار، به بررسی عمیق احساسات انسانی در مواجهه با مرگ، عشق، و از خود گذشتگی می‌پردازد.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.