logo دریافت اپلیکیشن اندروید فیلمدون
فیلم راز Khufiya 2023

فیلم راز Khufiya 2023 (2023)

Khufiya

ژانرها:
مدت زمان: 157 دقیقه کشور: رده سنی:

کریشنا مهرا مامور آژانس جاسوسی هند معروف به R&AW است. او در ماموریتی حساس، فرستاده می شود تا فردی مضنون دررابطه با مسائل دفاعی هند را ردیابی کند. این درحالیست که کریشنا در تمام مدت، با هویت دوگانه خود به عنوان یک جاسوس و یک عاشق دست و پنجه نرم می کند...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم راز Khufiya 2023

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Vishal Bhardwaj, Amar Bhushan, Rohan Narula

ستارگان

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

اتابای بنر

داستان فیلم

کریشنا مهرا مامور آژانس جاسوسی هند معروف به R&AW است. او در ماموریتی حساس، فرستاده می شود تا فردی مضنون دررابطه با مسائل دفاعی هند را ردیابی کند. این درحالیست که کریشنا در تمام مدت، با هویت دوگانه خود به عنوان یک جاسوس و یک عاشق دست و پنجه نرم می کند...

درباره فیلم

فیلم سینمایی راز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ویشال بهاردواج و نویسندگی داستان و فیلمنامه روهان نارولا و ویشال بهاردواج که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی سیزدهمین تجربه کارگردانی ویشال بهاردواج در زمینه تولید یک اثر سینمایی و بلند در کشور هندوستان به شمار می رود. او که فعالیت هنریخ ود را در این زمینه از سال 2002 نیز آغاز نموده است تا کنون در سینمای بالیوود فیلم و سریال های متعددی را برای اکران در سینما و نمایش در تلویزیون کارگردانی نموده است و در تاریخ 5 اکتبر 2023 سیزدهمین فیلم سینمایی خود را که در ژانر هیجان انگیز و معمایی می باشد را با عنوان Khufiya منتشر نمود که داستان آن نیز اساس یک کتاب به نام Escape to Nowhere نوشته عمار باشان نیز به اقتباس درآمده است. سرمایه گذاری و تولید این فیلم سینمایی را استدیو فیلمسازی VB Films Production بر عهده داشته است و نقش اول فیلم راز ساخته ویشال بهاردواج تابو ایفا می نمایند.

pwa

وب اپلیکیشن سایت فیلمدون رو برای استفاده در تلویزیون و با سیستم عامل های دیگر استفاده کنید.